قحطی مهاجم در لیگ: گوچی و 3 پیشنهاد دست به نقد

به گزارش مجله سرگرمی، قوچان نژاد از تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد. با توجه به این که کاپیتان های تیم ملی در تراکتورسازی حضور دارند، شانس انتقال گوچی به این تیم بیشتر از دیگر تیم هاست.

قحطی مهاجم در لیگ: گوچی و 3 پیشنهاد دست به نقد

3 پیشنهاد نجومی در جیب قوچان نژاد

در حالی که نیم فصل اول لیگ هجدهم روبه انتها است، تیم های لیگ برتری به دنبال جذب مهره های موردنظر خود برای تقویت نقاط ضعف خود هستند. فصل مشترک بیشتر آن ها و البته تیم هایی که در بالای جدول حضور دارند، کمبود مهاجم گلزن است. در میان تیم های بالانشین فعلا فقط سپاهان است که مسئله ای بابت گلزنی ندارد و استنلی کی روش از این تیم بهترین مهاجم لیگ است.

سایر تیم ها اما از این نظر در مضیقه هستند. تراکتورسازی هر دو مهاجم خارجی و گلزن خود را از دست داده، پرسپولیس با وجود بازیکنانی مثل علی علیپور و گادوین منشا فقط 13 گل زده و البته شایعه هایی مبنی بر جدایی احتمالی علیپور از این تیم هم شنیده می گردد. استقلال هم بهترین گلزنانش مدافع و هافبک دفاعی اش هستند و مهاجمان این تیم سرو صدای طرفداران را در آورده اند.

در این شرایط به نظر می رسد یک مهاجم ایرانی در تیررس همه آن ها قرار گرفته است و حتی شنیده می گردد هر 3 تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با این مهاجم مذاکره هایی انجام داده اند. این مهاجم کسی نیست جز رضا قوچان نژاد که در قبرس روزگار خوشی را سپری نمی کند. گوچی در آپوئل قبرس شرایط خوبی ندارد و در بازی های اخیر این تیم روی نیمکت نشسته و کمتر مورد استفاده قرار گرفته. او به دنبال جدایی از این تیم است و با توجه به بازگشت چند ملی پوش به لیگ برتر، او هم به فکر بازی در ایران افتاده است.

رضا قوچان نژاد از تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد. با توجه به این که کاپیتان های تیم ملی در تراکتورسازی حضور دارند، شانس انتقال گوچی به این تیم بیشتر از دیگر تیم هاست، مگر این که او علاقه خاصی به پرسپولیس یا استقلال داشته باشد و از خیر پیشنهاد نجومی تراکتور و همبازی شدن با حاجی صفی، دژاگه و شجاعی بگذرد.

1

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7846

به "قحطی مهاجم در لیگ: گوچی و 3 پیشنهاد دست به نقد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قحطی مهاجم در لیگ: گوچی و 3 پیشنهاد دست به نقد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید