مجسمه بازیکنان پدیده ساخته و در مشهد نصب می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شهردار مشهد که چند ماهی است با رأی شورای شهر به عنوان سکان دار کلانشهر مذهبی مشهد انتخاب شده سه شنبه شب در دیدار با اعضای تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در سخنانی تعجب برانگیز وعده داد در صورت کسب سهمیه آسیایی مجسمه بازیکنان این تیم ساخته و در بوستان ها و میادین مشهد نصب می گردد.

مجسمه بازیکنان پدیده ساخته و در مشهد نصب می گردد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد در خبری به نقل از کلایی نوشت: ما در حوزه شهرداری می توانیم دو قول بدهیم ابتدا اینکه در صورت هر برد در بازی های باقی مانده به بازیکنان و کادر فنی تیم یک پاداش و در صورت صعود به مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز پاداش ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: همچنین پیشنهاد می کنم در صورت صعود تیم فوتبال پدیده به آسیا مجسمه های بازیکنان این تیم ساخته و در میادین و بوستان های شهر به عنوان اولین تیم مشهدی صعود نماینده به آسیا نصب گردد.

شهرداری می تواند پیشنهاد ساخت مجسمه ها را به شورا بدهد

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در همین رابطه به خبرنگاران می گوید: اگر بازیکنان تیم فوتبال پدیده بتوانند سهمیه حضور در بازی های آسیایی را کسب نمایند اتفاق تاریخی برای مشهد رقم خورده که بسیار ارزشمند است.

شهناز رمارم اعلام کرد: این اقدام می تواند با نصب نمادی از بازیکنان و تیم پدیده و نصب آن در شهر به یادگار بماند اما اینکه بخواهیم مجسمه تک تک بازیکنان این تیم را ساخته و در شهر نصب کنیم اقدام معقولی نیست.

وی توضیح داد: شورای شهر و شهرداری از تیم پدیده برای کسب موفقیت های بیشتر حمایت می نمایند و ما نیز همراهی با پیشنهاد منطقی در این حوزه را خواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در مورد لزوم تصویب ساخت و نصب مجسمه بازیکنان پدیده در صورت کسب سهمیه آسیایی در شورای شهر مشهد گفت: شهرداری می تواند برای این اقدام لایحه ای را به شورا ارسال نموده و در صورت تأیید در کمیسیون و صحن علنی شورا اجرایی گردد.

رمارم می گوید: همچنین نصب این مجسمه ها می تواند در چارچوب طرح استقبال از بهار باشد که در این صورت نیز باید توسط عده ای داوری و پس از تأیید اجرایی گردد. به هر حال برای ساخت مجسمه بازیکنان پدیده باید کار کارشناسی صورت گرفته و در شورا به بحث گذاشته گردد.

حال باید منتظر ماند و دید واکنش مردم و فرهیختگان شهر به این پیشنهاد آن هم در شرایطی که در مشهد بسیاری از شهدای شاخص، مشاهیر و بزرگان علم و ادب حتی کوچه ای را به نام خود ندارند ساخت مجسمه بازیکنانی که بسیاری از آنها بومی مشهد و استان نیز نیستند چقدر کارشناسی شده است؟

iranpixfa.ir: ایران عکس | مجله ایران گردی، صنعت گردشگری و مسافرتی ایران

genarena.ir: مجله آرنا، وبلاگ تفریحی، سرگرمی و خبری

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19845

به "مجسمه بازیکنان پدیده ساخته و در مشهد نصب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجسمه بازیکنان پدیده ساخته و در مشهد نصب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید