مجموعه درمانی پژوهشکده معتمد ساخته می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- رئیس پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی از ساخت مجموعه درمانی پژوهشکده معتمد اطلاع داد و گفت: تاکنون حدود 60 درصد ساخت این مجموعه به اتمام رسیده است.

مجموعه درمانی پژوهشکده معتمد ساخته می گردد

به گزارش خبرنگار علمی خبرنگاران، کیوان مجیدزاده روز پنجشنبه در همایش ارتقا کیفیت زندگی، بهبود یافتگان سرطان سینه در تالار هنر پژوهشکده فرهنگ و هنر فضای فیزیکی فعلی مجموعه درمانی این پژوهشکده را نامناسب دانست و اضافه کرد: همکاران ما در این پژوهشکده در کوشش هستند تا با آخرین یافته ها که حاصل فعالیت های علمی جدید است، خدمات مناسب را به مردم ارائه دهند؛ از این رو احتیاج است که مجموعه درمانی این پژوهشکده گسترش یابد.

وی گفت: این مرکز درمانی در 15 طبقه و در بنایی به مساحت 10 هزار مترمربع ساخته خواهد شد.

مجیدزاده ادامه داد: هرچند در شرایط فعلی از لحاظ بودجه دچار مشکل هستیم اما کوشش می کنیم این مجموعه را با یاری خیرین و نیکوکاران به اتمام برسانیم.

رئیس پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی به راه اندازی کلینیک های طب فراگیر سرطان در تهران اشاره نمود و گفت: این کلینیک ها همگام با فعالیت های طب مدرن برای درمان بیماران سرطانی در پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی راه اندازی شده اند.

مجیدزاده اضافه کرد: طب ایرانی، تغذیه و رژیم درمانی، روان شناسی سرطان، طب تسکینی، درد و لنف ادم، کلینیک های طب فراگیر سرطان هستند که در این مجموع شروع به فعالیت کردند.

وی با اشاره به اینکه اینگونه کلینیک ها در بهترین مراکز درمانی جهان ایجاد می شوند، گفت: بیماران می توانند از خدمات این مراکز برای درمان خود استفاده نمایند.

همایش ارتقای کیفیت زندگی بهبود یافتگان سرطان با حضور جمعی از مسئولان پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، بهبود یافتگان و پزشکان در تالار هنر پژوهشکده فرهنگ و هنر برگزار گردید.

علمی*1201 *1834

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14963

به "مجموعه درمانی پژوهشکده معتمد ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه درمانی پژوهشکده معتمد ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید