هواوی پی 30 پرو را با سرویس های گوگل احیا می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، گزارش های مختلف حاکی از آن است که هواوی تصمیم دارد نسخه آپدیت شده از موبایل P3o Proرا رونمایی کند.

هواوی پی 30 پرو را با سرویس های گوگل احیا می نماید

در وب سایت مشتریان هواوی در آلمان به نسخه جدید P3o Pro در کنار P3o، P3o Pro و P3o لایت اشاره شده است.

با توجه به عرضه نسخه آپدیت شده P3o لایت، نسخه جدید P3o Pro احتمالا با سرویس های موبایل گوگل عرضه می گردد.

نسخه جدید موبایل P3o لایت(P30 Lite New Edition) در سرانجام 2019 میلادی عرضه شد و هرچند در صفحه رسمی هواوی به سرویس های گوگل پلی اشاره نشد، اما در آنالیز ها و ویدئوهای جعبه گشایی آن نشان داده شد اپ استور و سرویس های گوگل به طور پیش فرض روی دستگاه نصب شده اند.

این درحالی است که گوگل و شرکت های آمریکایی از اوایل 2019 میلادی از همکاری با هواوی منع شده اند. اما به گفته کارشناسان این روش، یک راه میانبر است. سری P30 قبل از بالاگرفتن اختلافات و عرضه اکوسیستم اپلیکیشنی مخصوص هواوی به بازار عرضه شد و در نتیجه دستگاه های آن توسط گوگل تایید شده اند.

این تاییدیه بدان معنا بود که تمام سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل در موبایل وجود دارند. البته این سرویس ها در موبایل هواویP40 Pro و دستگاه های بعدی وجود ندارند.

با این اوصاف به نظر می رسد نسخه جدید P3o لایت به اندازه ای موفقیت آمیز بوده که هواوی را ترغیب کند موبایل P3o Proرا در 2020 میلادی آپدیت کند.

البته هنوز معین نیست هواوی تا چه حد در دستگاه تغییراتی ایجاد کند. احتمالا هواوی نمی تواند ویژگی های کلی دستگاه را زیاد تغییر دهد.

ak3fa.ir: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

sanaye-90.ir: صنایع 90 | مجله خبری و تحلیلی صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89247

به "هواوی پی 30 پرو را با سرویس های گوگل احیا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی پی 30 پرو را با سرویس های گوگل احیا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید