چراغ سبز دیبالا به پوگبا برای بازگشت به یووه

به گزارش مجله سرگرمی، پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی در رویای بازگشت پل پوگبا به یوونتوس و بازی در کنار اوست.

چراغ سبز دیبالا به پوگبا برای بازگشت به یووه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، می گوید که او و پل پوگبا عادت داشته اند به روش های جدید شادی پس از گل فکر نمایند و امیدوار است که یک روز دوباره در کنار هم این کار را انجام دهند.

ستاره آرژانتینی در تبادل نظر با اوترو به یادآوری خاطرات خود در کنار پل پوگبا در جریان فصل 16-2015 که با هم در یوونتوس توپ می زدند، پرداخت. پوگبا از تابستان 2016 برای یوونتوس بازی می نماید و زمزمه های مبنی بر بازگشت او به تورین شنیده می گردد.

دیبالا در خصوص پوگبا گفت: پل و من رابطه خوبی داشتیم و وقتی او اینجا بازی می کرد ما همواره به روش های جدید شادی پس از گل فکر می کردیم. ما گل های زیادی به ثمر می رساندیم بنابراین شادی ها زود به زود تغییر می کرد. امیدوارم یک روز بتوانم دوباره در کنار او به شادی پس از گل بپردازم.

دیبالا در دوره کوتاهی در پالرمو تحت راهنمایی جنارو گتوزو، سرمربی فعلی ناپولی، کار نموده و می گوید که چیزهای بسیاری از هافبک سابق میلان یاد گرفته است. شماره 10 یوونتوس در این باره گفت: در آرژانتین ما او را به عنوان دیوانه خوب می شناسیم. وقتی او به پالرمو آمد به من یاری زیادی کرد حتی با این که حضور او خیلی طولانی نبود. من خاطرات خوب بسیاری از او دارم شاید او همواره در طول تمرین خیلی مهربان نبود اما این شیوه رفتاری اوست.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67453

به "چراغ سبز دیبالا به پوگبا برای بازگشت به یووه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز دیبالا به پوگبا برای بازگشت به یووه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید