اعتبار 2.5 میلیاردی برای آماده سازی استادیوم محل برگزاری جام نامجو

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ارسلان زارع پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از مراحل آماده سازی استادیوم شش هزار نفری شهدای رشت برای برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر و گرامیداشت پهلوان نامجو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات بین المللی جام فجر و گرامیداشت پهلوان نامجو از 12 تا شانزدهم بهمن ماه سال جاری به منظور گزینش وزنه برداران برای حضور در المپیک 2020 به میزبانی رشت برگزار می گردد.

اعتبار 2.5 میلیاردی برای آماده سازی استادیوم محل برگزاری جام نامجو

استاندار گیلان با تاکید بر افزایش سطح کمی و کیفی این رویداد فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با نام پهلوان نامجو در گیلان، گفت: تا به امروز 12 کشور برای حضور در آن اعلام آمادگی نموده اند.

وی با بیان اینکه سیاست گذاری ها برای آماده سازی این استادیوم از سه ماه گذشته شروع و بر اساس زمان بندی ها قبل از شروع رسمی مسابقات به صورت کامل آماده و به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای آماده سازی استادیوم 6000 نفری شهدای رشت تأمین اعتبار شده است.

زارع بر ضرورت تسهیل و فراهم آوری زیرساخت های لازم از جمله برق و شبکه های مخابراتی در محل استادیوم 6000 نفری شهدای رشت تاکید و توضیح داد: علاوه بر اعتبار در نظر گرفته شده از منابع استانی، یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر نیز از سوی فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران برای این مسابقات برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است علاوه بر هزینه های آماده سازی و سایر هزینه های جانبی در برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در رشت، هزینه هایی همچون تست دوپینگ در آلمان و در نظر دریافت جوایز دلاری در آن به یکی از چالش های پیش رو در این مسابقات تبدیل شده که قرار است مسئولان در آینده نزدیک در رابطه با آن چاره اندیشی نمایند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67191

به "اعتبار 2.5 میلیاردی برای آماده سازی استادیوم محل برگزاری جام نامجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار 2.5 میلیاردی برای آماده سازی استادیوم محل برگزاری جام نامجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید